Volg ons ook op: twitterfacebookyoutube Instagram

Dat het met de jeugdopleiding en voetbalzaken van DVV zo voor wind gaat is mede te danken aan de enorme inzet en toewijding van Jeroen. Het indelen van de elftallen en het aanstellen van het jeugdkader was een speerpunt en mede dankzij zijn kordate optreden verliep dit de afgelopen jaren voortreffelijk, al weet Jeroen als geen ander, dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. Met het wegvallen van Jeroen ontstaat er een leegte en dan niet alleen een personele, want Jeroen was enorm geliefd bij het kader. Gelukkig heeft Jeroen ervoor gezorgd dat de structuur binnen technische zaken staat als een huis. Het zal lastig zijn om een nieuwe hoofdcoördinator te vinden met dezelfde capaciteiten en toewijding.

Wij wensen als bestuur Jeroen al het beste toe en hopen hem nog wekelijks op de club te mogen begroeten.

image002

Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Jan Spaan in de leeftijd van 88 jaar is overleden. Jan was een DVV man in hart en nieren, erelid en een echt icoon van onze vereniging. Meer dan 65 jaar heeft hij zich voor DVV ingezet. Ons medeleven gaat uit naar zijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen heel veel sterkte met dit verlies.

Jan bedankt.

 Bestuur en leden voetbalvereniging v.v. DVV ( Duiven)

 

Jan Spaan

Wedstrijdformulier

Volgend seizoen stapt het amateurvoetbal over naar het mobiel digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier zal vanaf dan uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app op een smartphone of tablet gaan. De Wedstrijdzaken-app is te downloaden voor iOS en Android.
Sinds dit seizoen wordt de app gebruikt in het zaalvoetbal en wordt er ook in het veldvoetbal mee getest. De resultaten en de ervaringen van voetballers, bestuursleden en scheidsrechters zijn zo positief, dat is besloten om al met ingang van het volgende seizoen (2017/2018) volledig over te gaan op het mobiele wedstrijdformulier.
Met deze app kost het invullen van de wedstrijdformulieren minder tijd en moeite. Dit betekent minder administratief werk en voor vrijwilligers is het erg belangrijk dat er minder tijd verloren gaat. En na afloop van de wedstrijd is er meer tijd voor ‘de derde helft’.
Via bijeenkomsten, online informatie en persoonlijk contact zal de KNVB de komende periode alle verenigingen en wedstrijdofficials ondersteunen bij de introductie van het mobiel digitaal wedstrijdformulier. Op KNVB Assist zal alle beschikbare informatie worden gepubliceerd.

Spelerspassen

Onderdeel van de Wedstrijdzaken-app zijn ook de digitale spelerspassen. Hierdoor worden de huidige plastic spelerspassen met ingang van volgend seizoen afgeschaft. De uitlevering van deze passen stopt op zeer korte termijn. Per 4 maart is het daarom, voor dit lopende seizoen, toegestaan om te spelen met een geldige officiële legitimatie in plaats van een spelerspas. Verlopen spelerspassen hoeven na 3 maart niet meer vernieuwd te worden. In de toekomst zal een spelerspas ook niet meer verlopen; dit proces gaat volledig digitaal.
Tot en met het einde van dit seizoen – indien er geen geldige spelerspas beschikbaar is – is het voldoende om een officieel legitimatiebewijs of een verlopen spelerspas te tonen aan de scheidsrechter in het veldvoetbal. Ook kan een speler zijn spelerspas tonen via zijn eigen Wedstrijdzaken-app.
Door de invoering van de Wedstrijdzaken-app, waar digitale spelerspassen onderdeel van uit maken, verdwijnen de plastic spelerspassen na dit seizoen volledig uit het amateurvoetbal. Om amateurclubs niet met kosten op te zadelen voor een spelerspas die slechts enkele maanden gebruikt kan worden, volstaat daarom ook een officieel document. De datum, 4 maart, valt samen met het einde van de dispensatieperiode overschrijvingen – die vrijdag (3 maart) om 23.59 uur sluit.
Officiële documenten – die vanaf zaterdag 4 maart dus ook getoond mogen worden in plaats van een spelerspas – zijn een paspoort, een rijbewijs, een identiteitskaart en een vreemdelingendocument. Aan het begin van dit seizoen volstonden deze documenten ook, toen een tijdelijke dispensatieregeling van toepassing was.
Een geldig legitimatiebewijs in combinatie met het geplaatst kunnen worden op het DWF betekent dat een speler qua lidmaatschap en leeftijdscategorie speelgerechtigd is. Het blijft de eigen verantwoordelijkheid van het team om rekening te houden met schorsingen en vastgespeeld te zijn in een hoger team.
Er zal per direct geen enkele plastic spelerspas meer worden uitgegeven door de KNVB. Aanvragen die momenteel lopen worden niet meer verwerkt en clubs hoeven hier vanzelfsprekend ook niet voor te betalen. Met ingang van het volgend seizoen zullen uitsluitend de digitale spelerspassen uit de Wedstrijdzaken-app geldig zijn.
Ook dit seizoen kan de app al gebruikt worden, alleen nog niet voor het wedstrijdformulier. Ieder lid (speler of staf) kan zijn of haar persoonlijke programma en uitslagen raadplegen en ook de digitale spelerspas. Wedstrijdofficials kunnen de Wedstrijdzaken-app ook gebruiken voor het persoonlijke programma (aanstellingen) en kunnen via de app eventueel een afmelding doorgeven, net als via het Official Portal.

Westrijdzaken app

De genomineerden voor de vrijwilligersprijzen (gemeente Duiven) zijn bekend. 
Voor de jongeren vrijwilligersprijs is Brian Janssen van DVV genomineerd. Hier zijn wij als DVV trots op!

Dus beste mensen breng uw stem uit op Brian Janssen!

https://www.duiven.nl/stemformulier-vrijwilligers…/formulier

- Scheidsrechter bij DVV. 
- Fluit wedstrijden bij Vitesse op eredivisie niveau onder de 12 jaar.
- Trainer/coach bij MO 17 
- Voorbeeld voor de jeugd. 
- Kent zijn verantwoordelijkheden,
- Is altijd bereid te helpen bij onderbezetting en is bovendien een fijne jongen.
Wij zijn als vereniging er trots op om Brian als lid te hebben. Iemand die een waarlijke bijdrage levert aan het verenging belang. Hij is een voorbeeld voor menigeen!

  • Brian Janssen, DVV: 
    Brian is al jarenlang scheidsrechter bij DVV. Hij doet dit vol verve en hij fluit wedstrijden bij Vitesse op eredivisie niveau onder de 12 jaar. Daartoe wordt hij jaarlijks uitgenodigd. Naast het wekelijks fluiten van wedstrijden is hij ook trainer/coach bij MO 17 (meisjes onder de 17 jaar) Brian, is een voorbeeld voor de jeugd. Hij kent zijn verantwoordelijkheden, is altijd bereid te helpen bij onderbezetting en is bovendien een fijne jongen. Wij zijn als vereniging er trots op om Brian als lid te hebben. Iemand die een waarlijke bijdrage levert aan het verenging belang. Hij is een voorbeeld voor menigeen!

DRINGENDE Oproep 1e Barmedewerkers DVV

Op zeer korte termijn dienen de gaten in het rooster t.a.v. de functie 1ste barmedewerker in ons clubhuis ingevuld te worden.

De 1e barmedewerker is de eerst verantwoordelijke in ons clubhuis. Hij/zij is onder meer belast met:
• het toezicht houden op de barmedewerkers ( 1 a 2 personen);
• het uitvoeren van de bar werkzaamheden;
• het open en sluiten van het clubhuis;
• het afsluiten van de kassa.

Het DVV bestuur is bezig om in samenwerking met de roostercommissie een structurele oplossing van het bezettingsprobleem 1e barmedewerker te realiseren.

Op korte termijn (t/m 31 maart) zijn er echter acute bezettingsproblemen. Op basis van de planning d.d. 10 februari zal bij afwezigheid van een 1e barmedewerker de kantine gesloten zijn op de volgende dagdelen:

Datum en Openingstijden:
Vrijdag 17-2 van 19.30 tot 23.00
Zaterdag 18-2 van 13:00 tot 19.00
Zondag 19-2 van 12.30 tot 18.00
Zondag 26-2 van 12.30 tot 18.00
Dinsdag 28-2 van 19.30 tot 23.00
Vrijdag 3-3 van 19.30 tot 23.00
Zaterdag 11-3 van 13:00 tot 19.00
Vrijdag 17-3 van 19.30 tot 23.00
Zaterdag 18-3 van 13:00 tot 19.00
Zondag 19-3 van 12.30 tot 18.00
Vrijdag 24-3 van 19.30 tot 23.00
Zondag 26-3 van 12.30 tot 18.00
Vrijdag 31-3 van 19.30 tot 23.00

Gelet op het bovenstaande heeft het bestuur besloten dat leden en ook niet-leden zich kunnen melden bij de roostercommissie om tegen een vrijwilligersvergoeding de gaten in het rooster in te vullen (vooralsnog t/m 31 maart).

De (vrijwilligers-)vergoeding per uur is:
● 18 t/m 22 jarigen: € 2,50 per uur
● vanaf 23 jaar: € 4,50 per uur

Het beleid bij DVV is functies zoveel mogelijk op vrijwillige basis te laten in te vullen, maar gezien de huidige problematiek ontkomen wij er nu niet aan om in deze situatie de 1ste barmedewerkers een vrijwilligersvergoeding toe te kennen.

Het Clubhuis binnen DVV heeft een belangrijke functie. Het is een plek waar wij elkaar ontmoeten en het is een belangrijke bron voor de inkomsten voor onze vereniging.

De 1e barmedewerkers zullen goed worden ingewerkt en als de bezetting compleet is dan zal een 1e barmedewerker, na 1 april, 1 keer in de 4 weken maximaal 1 bardienst draaien van 4 tot 6 uur.

Wij vragen u met klem u aan te melden, want het moet toch niet kunnen dat een vereniging van ruim 1250 leden geen 10 tot 15 vrijwilligers kan werven voor deze functie en daardoor het clubhuis moet sluiten. Dat mag niet gebeuren!

Kandidaten kunnen reageren door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Zij zullen per ommegaande worden uitgenodigd voor een intake gesprek.

Bestuur en kantine commissie DVV

 

20170122 105458 v2

KEVIN HARMSEN (19) NIEUWE HOOFDTRAINER DVV 0.13-1

DVV en Kevin Harmsen zijn afgelopen week overeengekomen dat Kevin volgend seizoen start als Hoofdtrainer van DVV O.13-1. DVV wil jeugdige trainers graag de kans geven om een pupillenteam te trainen en ze helpen om zich als trainer door te ontwikkelen. Daarom is DVV erg blij dat Kevin, die in de 1e selectie speelt en zijn hele jeugdopleiding bij DVV doorliep, deze stap maakt.  


IMG 0557

Lees meer: KEVIN HARMSEN (19) NIEUWE HOOFDTRAINER DVV 0.13-1

Edwin Hoogerdijk staat ook volgend jaar aan het roer bij voetbalvereniging DVV. De oefenmeester uit Zevenaar begint aan zijn 3e jaar. DVV en Edwin Hoogerdijk zijn beiden bijzonder tevreden over de huidige samenwerking. Het 1e elftal bestaat sinds de komst van Edwin volledig uit eigen spelers en de toekomst van DVV ziet er volgens beide partijen zonnig uit met een zeer jeugdige en talentvolle groep. 

Edwin H

De Jumbo actie m.b.t. het DVV Voetbalplaatjes boek is geëindigd. DVV heeft de beschikking gekregen over het restant voetbalplaatjes en wij willen graag weten hoeveel DVV leden er nog geïnteresseerd zijn om het voetbalplaatjesboek vol te maken. Dan kunnen wij daarna bepalen wat te doen.

Als je geïnteresseerd bent stuur dan voor 25 december een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
In het onderwerp van je mail vermeld je ‘Voetbalplaatjes’ en in de tekst hoef je alleen maar aan te geven hoeveel plaatjes je nog nodig hebt.

De Voetbalplaatjes commissie

Plaatjes1912

Beste mensen,

Gisterenavond (12-12-2016) heeft het bestuur een goed en constructief gesprek gehad met Peter v.d. Oord.
In dat gesprek hebben wij de huidige situatie binnen ons clubhuis besproken en we hebben gekeken naar de meest wenselijke situatie onder de huidige omstandigheden.
Naar aanleiding van dit gegeven, hebben Peter en bestuur het navolgende met elkaar afgesproken: 

  • Peter is het directe aanspreekpunt voor het clubhuis en de persoon die toezicht houdt op de gemaakte afspraken en deze bewaakt. Daar Peter op dit moment minder mobiel is, zal Annelies v.d. Oord bij zijn afwezigheid deze taak waarnemen;
  • Peter is de 1ste verantwoordelijke voor de financiën en een goede administratievoering in samenwerking met - en in overleg met Gerald Reuling, bestuurslid financiën:
  • Peter verzorgt het contractbeheer en onderhoudt in dezen contact met de leveranciers;
  • Peter ziet toe op de voorraad beheer en verzorgt in dezen de inkoop/ bestellingen;
  • Peter verzorgt bij evenementen en bijzonderheden gebeurtenissen het facilitaire deel zoals catering, de uitstraling van clubhuis etc. in samenwerking met de toernooicommissie of de activiteitcommissie en coördinator roostering;
  • Peter houdt toezicht op de wettelijke voorschriften (HACCP, Sociale hygiëne/ Arbo e.d.) bewaakt de kwaliteit (scholing) en ziet toe op handhaving;

Voorts zijn er afspraken gemaakt over hoe om te gaan met onderhoudscontracten, beleid en toekomstige werkwijze in ons clubhuis zoals het instellen van een kantine commissie.De hier bovengenoemde taken zijn van wezenlijk belang voor het goed laten functioneren van ons clubhuis en als bestuur zijn wij dan ook verheugd dat Peter deze taken (opnieuw) oppakt. In dat kader wensen wij hem dan ook alle succes toe.

Voor de goede orde wil ik u eraan herinneren dat wij nog met spoed op zoek zijn naar een bestuurslid Facilitaire Zaken. Voor nadere informatie hierover kunt u ten allen tijde contact opnemen met mij (tel. 0622547707).

Hugo Boschker (voorzitter)